پشم چین برقی گوسفند برند کارتال ترکیه

دستگاه پشمچین گوسفند ساخت ترکیه + فیلم تست

دسته : پشم چین
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عنوان محصول: دستگاه پشم چین برقی گوسفندی برند کارتال ترکیه
  • قدرت: 850 وات
  • سیستم خنک کننده: دارد
  • تنظیم سرعت: دارد (6 سرعته)
5,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دستگاه پشمچین کارتال شاهکار وارداتی شرکت روستیک ماشین میباشد، پشم چین کارتال قویترین پشم چین برقی حال حاضر بازار ایران میباشد که ضمن کیفیت ساخت بالا از قیمت اقتصادی نیز برخوردار میباشد. این دستگاه توان لازم برای چیدن کثیف ترین پشمها را داراست. پشم چین کارتال با یکسال گارانتی رسمی شرکت روستیک ماشین و 15 سال خدمات پس از فروش ارائه میگردد. روستیک ماشین وارد کننده انحصاری برند کارتال در ایران میباشد.شما میتوانید فیلم عملکرد این دستگاه را در پایین همین صفحه مشاهده بفرمایید

این پشمچین دارای بالاترین قدرت خروجی در میان تمامی پشم چین های موجود در بازار بوده که باعث عملکرد عالی آن در مواجهه با پشم های کثیف میباشد.

تیغه های آلیاژی و سخت کاری شده این پشمچین ضمن خاصیت برندگی بالا از دوام بالایی نیز برخوردار بوده که در مقایسه با پشم چین های بازاری تعداد بیشتر دام را می تواند بدون کند شدن پشم چینی کند .

پشم چین KARTAL دارای دیمر 6 سرعته می باشد که با توجه به نوع پشم و سرعت عمل کاربر میتوان دور آن را تنظیم نمود.

پشمچین کارتال از زیباترین کیف حمل برخوردار میباشد، این کیف از نوع چرمی بوده و دارای قفل رمز دار میباشد. 


این دستگاه همچنین مجهز به سیستم خنک کننده نسل جدید میباشد

خدمات پس از فروش پشم چین برقی کارتال

پشم چین گوسفندی کارتال از 15 سال خدمات پس از فروش  روستیک ماشین شامل تامین قطعات یدکی برخوردار است.

گارانتی دستگاه

موتور این دستگاه از گارانتی یکساله برخوردار است و قابل توجه اینکه از مجموع هزاران دستگاه فروخته شده در سالهای اخیر تنها و تنها 2 دستگاه جهت گارانتی به این مجموعه ارجاع داده شده و تمامی دستگاههای فروخته شده در بهترین حالت در حال کار میباشند.


قدرت پشم چین کارتال




پشم چین کارتال را میتوان تنها دستگاه موجود در بازار ایران دانست که از قدرت چیدن پشمهای کثیف برخوردار است، قدرت این پشم چین دقیقا برابر با پشم چینهای آلمانی ست که باعث رضایت بالای خریداران گردیده. این دستگاه همچنین توسط تکنسین های شرکت روستیک ماشین مورد تست میدانی قرار گرفته و از نظر قدرت چیدن پشمهای کثیف و عدم داغ کردن موتور کاملا مورد تایید قرار گرفته.

مشاهده فیلم مستند تست عملکرد دستگاه پشم چین کارتال ترکیه

ویدیو تست عملکرد دستگاه پشم چین برقی کارتال ترکیه توسط روستیک ماشین


همه چیز در مورد پشم چین

چنانچه دامدار هستید و به پرورش گوسفند مشغولید حتما تا بحال در مورد پشم چین برقی شنیده اید، دستگاهی که با ساختاری شبیه به ماشینهای موزر آرایشگاهی ولی در ابعادی بزرگتر و قویتر مخصوص چیدن پشم گوسفندان طراحی و تولید میگردند. 

بیایید در ابتدا نگاهی به تاریخچه ی پشم چینی بیندازیم

تاریخچه ی پرورش گوسفند 

گوسفندان برای اولین بار بیش از ۱۰٬۰ سال پیش اهلی شدند و به عنوان منبع غذایی در آسیای مرکزی بزرگ شدند. گوسفندان شگواری تا سال ۳۵۰۰ پیش از ظهر آغاز نشد که انسان یاد گرفت پشم گوسفند را بچیند. تولید پشم قدیمی ترین کالای تجاری شناخته شده برای انسان است. صنعت پشم در کتب قدیمی و همچنین کتب مقدس ادیان ذکر شده است و اولین تجارت گسترده بین المللی در سراسر تمدن های باستانی میباشد.

پرورش گوسفند در عصر حاضر

بیشتر اکتشافات سازمان یافته توسط ملکه ایزابلا از اسپانیا از طریق کسب و کار تجاری پشم او تأمین مالی شد. در دهه ۱۴۰۰، او هزینه سفرهای کلمبوس و کنکیستادورها را با سود حاصل از گوسفندان پرداخت کرد. گوسفندان همچنین به عنوان منبع غذایی برای کلمبوس مورد استفاده قرار می گرفت و او گوسفندان را در دنیای جدید هنگامی که به سفرهای مختلف میرفت میبرد و معرفی میکرد . این گوسفندان در کوبا به اجداد گوسفندان آمریکایی تبدیل شدند و توسط قبیله ناواهو برای غذا و پشم پرورش داده شدند.انگلستان تلاش کرد تا از پرورش گوسفندان در مستعمرات آمریکا در قرن های ۱۶ و ۱۷ جلوگیری کند. اما استعمارگران به قاچاق گوسفندان به آمریکا ادامه دادند و یک کسب و کار پرسود پشم در مستعمرات تأسیس کردند. تا اواسط دهه ۱۶۰۰ دادگاه عمومی ماساچوست همه کودکان را ملزم به یادگیری چگونگی ذبح گوسفند، چیدن پشم و پشم بافی کرد.

استرالیا

در سال ۱۷۸۸ ، ۲۹ راس گوسفند با موفقیت از کیپ تاون آفریقای جنوبی به سیدنی استرالیا منتقل شدند. ده سال بعد، ۱۳ راس گوسفند دیگر که با نام مرینوس اسپانیایی شناخته می شدند برای کمک به تولید درجه ظریف تری از پشم به سیدنی انتقال داده شدند. صنعت پشمچینی گوسفند استرالیا در ادامه به یکی از بزرگترین در جهان تبدیل شد. 

امروزه

بیشتر پشم امروزی توسط تولیدکنندگان دامداریهای گوسفند در ایالات متحده، استرالیا و نیوزیلند تولید میگردد. پشم گوسفندان استرالیایی که از نظر کیفیت ظریف تر از پشم آمریکایی است، برای ساخت لباس استفاده می شودند . پشم نیوزیلند ضخیم است و در تولید فرش و محصولات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. پشم آمریکایی نیز پشم ضخیمی است و برای ساخت عایق، توپ تنیس و بیسبال استفاده میشود. 

خرید پشم چین برقی

شما میتوانید پشم چین برقی مناسب برای کار خود را از این وبسایت خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان کالای خریداری شده را دریافت نمایید ارسال توسط پست و یا تیپاکس انجام میگیرد ، لازم به ذکر است که پشم چین خریداری شده از سایت دیجی ۲۲ به مدت یکسال تحت پوشش گارانتی موتور میباشد. 

خدمات پس از فروش پشم چین کارتال

این دستگاه از خدمات پس از فروش 15 ساله طلایی روستیک ماشین برخوردار است. این خدمات شامل تامین قطعات یدکی میباشد.

وارد کننده پشم چین برقی

افتخار داریم اعلام نماییم که شرکت روستیک ماشین بزرگترین واردکننده انواع پشم چین برقی و پشم چین صنعتی در ایران میباشد.این شرکت همچنین بزرگترین وارد کننده تیغه دستگاه پشم چین در ایران میباشد. تیغه های وارداتی روستیک ماشین علاوه بر برخورداری از کیفیت استاندارد از قیمت های بسیار اقتصادی و به صرفه برخوردارند.

جهت مشاهده و خرید انواع تیغه پشمچین اینجا کلیک نمایید

پشمچین برقی یا صنعتی؟

پاسخ به این سوال برمیگردد به تعداد دامی که قرار است پشمچینی شوند، چنانچه تعداد دامها کمتر از ۱۵۰ راس میباشند خرید پشم چین برقی توصیه میشود و چنانچه تعداد آنها بیشتر ۱۵۰ راس میباشد خرید پشم چین صنعتی را به شما توصیه مینماییم . 

تیزکردن تیغه پشم چین

معمولا تیغه های پشمچین بعد از چیدن پشم ۴۰-۵۰ راس گوسفند کند میگردند و شما میبایست آنها را در مراکزی که خدمات تیغه تیزکنی دارند مجددا تیز نمایید ، در غیر اینصورت میتوانید با خرید دستگاه تیغه تیزکن صنعتی خودتان اقدام به تیز کردن مجدد تیغه ها کنید. روستیک ماشین واردکننده تیغه تیزکن صنعتی نیز میباشد.

مزایای پشم چینی با پشمچین برقی کارتال نسبت به قیچی پشم چین دستی

 با قیچی دستی نمیتوان بعضی از قسمتهای بدن گوسفند را پشمچینی کرد قسمتهایی مانند دنبه ، غازه ، لای غازه ، پیشانی و .... اما با پشمچین برقی به راحتی میتوان این قسمتها را نیز پشم چینی کرد در سطح پشم گوسفند بعد از پشم چینی با پشم چین برقی بسیار صاف ، یکنواخت و زیبا خواهد بود. ضمنا پشم چینی با پشم چین برقی برای گوسفند نیز خوشایند تر است و نوعی ماساژ را بر روی سطح پوست خود احساس میکند.

مشاوره در خصوص خرید پشم چین  

چنانچه در خصوص خرید پشمچین مناسب برای دامداری خود نیاز به مشاوره دارید از شما دعوت میگردد با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت بهره مند گردید. تماس با ما

فروش عمده دستگاه پشم چین

روستیک ماشین وارد کننده مستقیم پشم چین کارتال، تیغه پشم چین برند روستیک، انواع پشمچین صنعتی، دستگاه تیغه تیز کن تیغه پشم چین، قیچی پشم چین دستی و انواع قطعات یدکی پشمچین میباشد لذا چنانچه همکار میباشید و در امر فروش پشم چین فعالیت دارید، لطفا جهت اطلاع از شرایط فروش به همکار با ما تماس بگیرید. چنانچه وبسایت فروش اینترنتی پشم چین نیز دارید از شما دعوت میگردد که ضمن تماس با از پکیج ویژه وبسایتهای همکار مطلع شوید.

مشاهده انواع مدلهای پشم چین صنعتی، قطعات، تیز کن، قیچی پشم چین دستی و.... از اینجا

عنوان محصول
دستگاه پشم چین برقی گوسفندی برند کارتال ترکیه
قدرت
850 وات
سیستم خنک کننده
دارد
تنظیم سرعت
دارد (6 سرعته)
رنگ دستگاه
قرمز و یا آبی (بستگی به موجودی انبار در روز ارسال کالا)
کشور سازنده
ترکیه
تیغه و شانه قابل نصب
شانه 9 دندانه
شانه 13 دندانه
شانه 9 دندانه شاخ گوزنی
شانه 13 دندانه شاخ گوزنی
تیغه چهار دندانه
توضیحات بیشتر
طراحی ارگونومیک و خوشدست
قابلیت زدن پشم های کثیف
تیغه های فوق العاده با کیفیت با کارایی عالی
دارای کیف چرمی بسیار نفیس و منحصر بفرد
اقلام همراه
روغندان
آچار
فرچه تمیز کننده
یک دست زغال یدک
راهنمای پشم چینی
دفترچه راهنمای محصول و کارت گارانتی
شرکت وارد کننده
روستیک ماشین
خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش برای این دستگاه شامل 15 سال تامین قطعات یدکی میباشد.
علی آزاد اندیش

جهت تشکر از مجموعه روستیک ماشین این دیدگاه رو مینویسم. پارسال ما دو دستگاه از این پشم چین خریدیم برای خودم و همسایه مون
پشم چین کارتال بسیار پر قدرته تا الان ۶۰۰ راس گوسفند باهاش چیدم هیچ مشکلی نداشته
گوسفند کثیف هم میچینه

583 روز پیش ارسال پاسخ
قاسم بیگلری

با سلام . من پارسال قصد خرید دستگاه آلمانی داشتم ولی جناب صفایی توصیه کردند که این برند رو بخرم، به توصیه ی ایشون کارتال خریدم و خدا رو شکر خیلی خوب از کار دراومد. با تشکر از مجموعه روستیک ماشین

378 روز پیش ارسال پاسخ
حشمت اله ایزدی

دستگاه پر قدرتی هست من تازه خریدم فعلا ۱۳۰ تا گوسفند رو چیدم مشکلی نداشته

353 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...